شرمساری نمایندگان زن از نمایش یک فیلم
نوشته شده توسط : عشق رهبر


تصویر بزرگ رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس با انتقاد شدید از دو فیلم عصر جمعه و آتشکار گفت: «ابتذال در این فیلم ها به روشنی قابل مشاهده است و وزیر ارشاد باید برای پاسخگویی در کمیسیون فرهنگی و قضایی مجلس حاضر شود». 




محمدتقی رهبر نماینده اصفهان در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از محتوای فیلم «عصر جمعه» گفت: «این فیلم که در حال حاضر در حال اکران است،۵ سال توقیف بود و اجازه اکران به آن داده نمی شد زیرا یک فیلم مسئله داری بود».

وی افزود: «اینجانب در ۲۵ دی امسال گزارشی در مورد محتوای این فیلم در روزنامه جمهوری اسلامی خواندم و ‌در همین رابطه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکری دادم اما وزیر محتوای آن را تکذیب می کرد».

رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس گفت: «در این فیلم نشان داده می شود که یک فرد که در واقع نقش عمو را بازی می کند به برادرزاده خود تجاوز می‌کند».

رهبر گفت: «حتی روزنامه همشهری نیز در تجلیل از این فیلم گزارش تهیه کرد.»

وی گفت: «اینجانب فردی را به سینما فرستادم تا محتوای آن را ببیند که این فرد پس از مشاهده فیلم محتوای بد آن را تایید کرد».

رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس در ادامه با انتقاد شدید از فیلم آتشکار گفت: «این فیلم در کمیسیون فرهنگی مجلس به نمایش درآمد و نمایندگان زن مجلس که در این جلسه حاضر بودند با دیدن محتوای آن، جلسه کمیسیون را ترک کردند چرا که محتوای آن بسیار بد و زننده بود».

رهبر گفت: «‌نمایندگان زن از دیدن این فیلم شرمسار شدند و ما بخوبی دریافتیم که هنر در کشور در حال ابتذال است».

وی افزود: «در همین رابطه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت شد تا با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به این موضوع توضیح دهد همچنین کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز پیگیر این مسئله است».





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: